Dast-e-Taqdeer Se Har Shakhs Nay Hissa Paya,Mere Hissay Main Teray Saath Ki Hasrat Aai...!!

Wednesday, January 19, 2011

..... گڑیا


میں عادتن تمہیں گڑیا نہیں کہتا

میں ارادتن تمہیں گڑیا نہیں کہتا

ہاں مگر بات صرف اتنی سی ہے

کہتا تو ہوں

کہ تم میری ہے میری گڑیا

ہیں وہ ساری خوبیاں

بھولا پن

سادگی

بچپن،دل لگی

ہر خوشی تم سے ہے

روشنی تم سے ہے

تو جان لو اے جانِ من

میں قسمن تمہیں گڑیا نہیں کہتا

میں رسمن تمہیں گڑیا نہیں کہتا

ہاں مگر بات اتنی سی ہے

کہتا تو ہوں

کہ تم میں ہے میری گڑیا

ہیں وہ ساری عادتیں

نہ ہوشیاری

نہ چالاکی

معصوم شرارتیں

ہر ہنسی تم سے ہے

زندگی تم سے ہے

تو جان لو اے جانِ من

میں اخلاقن تمہیں گڑیا نہیں کہتا

میں مروتن تمہیں گڑیا نہیں کہتا

ہاں مگر بات صرف اتنی سی ہے

کہتا تو ہوں

تو اے میری معصوم پری

تو خود سے بھی منفرد

خوبصورت، حسین

پلکوں کی لڑی

تو نہ میرے لفظوں کو سمجھ

نہ میرے انداز پہ جا ، نہ لہجے پہ

کہ لفظ تو آخر لفظ ہی ہیں

اور مجھے پسند نہیں قولِ فعل کا تزاد

تو جان لو اے جانِ من

میں مجبورن تمہیں گڑیا نہیں کہتا

میں عادتن تمہیں گڑیا نہیں کہتا

ہاں بات صرف اتنی سی ہے

کہتا تو ہوں

اور اس بات کا مجھ کو اعتراف ہے