Dast-e-Taqdeer Se Har Shakhs Nay Hissa Paya,Mere Hissay Main Teray Saath Ki Hasrat Aai...!!

Thursday, July 7, 2011

یہ جو چار دن کی ھے زندگی


یہ جو چار دن کی ھے زندگی
، اسے چاہتوں میں گزار دو
بہت بے کلی کی یہ شام ھے
، اسے چاندنی سے نکھار دو
یہ جو اشک آنکھوں میں ھیں میری
، فقط تیری یادوں میں ہیں بہے
کہ ختم بھی کر دو یہ فاصلہ
، میری زندگی کو قرار دو
مجھے راس آ نہ سکی کبھی
، تیری جستجو تیری عاشقی
تیری آس میں ہوں بکھر گئی
، میری ذات کو تم سنوار دو
مجھے سب نے تنہا ہے کر دیا
، تیری آرزو کی ہے یہ سزا
مجھے تھام لو میرے ہمسفر
، مجھے چاہتوں کا خمار دو
ہے دشت ہجر کا یہ سفر
، ہے بڑی تپش بڑی دھوپ ہے
ہو ادھر بھی نظرکرم ذرا
، کبھی چند گھڑیاں ادھار دہ
مجھے زندگی نے تھکا دیا
، سبھی دوستوں نے دغا دیا
ففط تم پہ اب مجھے مان ہے
، تمہی مجھ کو چین و قرار دو
مجھے آرزو یہ رہی سدا
، کہ بنوں سبھی کی درد آشنا
میرے درد آشنا ھو تمہی صنم
، میری خار کو تم بہار دو

سیدہ کلثوم زہرہ